poniedziałek, 4 sierpnia 2008

Startujemy ;)


Pierwszy post, więc wypadało by napisać coś o sobie...

Otóż Bóg jest dla mnie bardzo ważny, na tyle ważny, że jest najważniejszy. Oczywistym jest zatem to, że Biblia, która jest Jego Słowem także jest dla mnie ważna. Psalmista Dawid tak kiedyś napisał: "Z natchnienia twego mówi serce moje: "Szukajcie oblicza mego!" Przeto oblicza twego szukam, Panie" - Ps. 27:8. Skoro mamy szukać Boga, to w jaki sposób? Odpowiedź jest prosta: poprzez poznawanie Pisma Świętego. To tam jest odpowiedź na współcześnie nurtujące ludzkość pytania, na pytania każdego człowieka, każdego z nas...

Człowiek nie jest Bogu obojętny, dlatego dał mu Biblię, aby dać jemu szanse na poznanie Go i a tym samy dać możliwość zbawienia: "Który chce, aby wszyscy ludzie byli zbawieni i doszli do poznania prawdy" - 1 Tym. 2:4. Niestety, nie każdy wziął sobie tą prostą zasadę do serca.

Z wielką radością mogę powiedzieć, że ja uwierzyłem Bogu i Jemu poświęciłem swoje życie. Dlatego mogę powiedzieć za królem Dawidem: szukam Twego oblicza! Dlatego ten blog nazwałem 'MECHKAR' (z hebr. 'studium'). Chciałbym podzielić się z Wami moimi rozważaniami i "poszukiwaniami" Boga. Mam nadzieję, że moje posty będą dla Was treściami, z których będziecie mieć 'duchowy pożytek'.

Byłoby też miło, gdyby ten blog nie był monologiem. Dlatego gorąco zachęcam Was do komentowania moich postów, oraz do kontaktowania się ze mną. Wszelkie dobre słowo, a także konstruktywna krytyka jest mile widziana:)

Miłej lektury - Łukasz

Brak komentarzy: